کد خبر: ۱۵۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
استاندار فارس خبر داد:

تدابیر ویژه برای تأمین ارزاق ماه مبارک رمضان در فارس

استاندار فارس گفت :تدابیر لازم برای تامین ۶ قلم کالای اساسی در ماه مبارک رمضان اندیشیده و اجرا شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه اگر اطلاع رسانی به مردم به صورت مطلوب صورت نگیرد کار‌ها ثمره نخواهند داشت، گفت: جهادکشاورزی استان در خصوص محل عرضه و قیمت اقلام تنظیم بازار از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و نصب بنر در سطح شهر‌ها به مردم اطلاع رسانی مطلوبی داشته باشد.

 وی افزود: در دسترس بودن ارزاق نظیر برنج، روغن، شکر، سیب، پرتغال و همچنین قیمت آن‌ها دارای اهمیت بالایی است.

ایمانیه با پرسش از مسئولین حاضر و حصول اطمینان در خصوص فراوانی اجناس و کالا‌های اساسی در استان، بر اطلاع رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: اکثر مردم اطلاع ندارند که کالا‌ها با قیمت تنظیم بازار و مناسب مهیا شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس «تامین روغن» را مورد اشاره قرار داد و گفت: روغن حداقل در فروشگاه‌های بزرگ باید در دسترس مردم باشد و اطلاع رسانی در این خصوص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در دسترس بودن اقلام اساسی جزو ضروریات است، اظهار کرد: تدابیر لازم برای تامین ۶ قلم کالای اساسی در ماه مبارک رمضان اندیشیده و اجرا شود.

استاندار فارس  واگذاری کالا‌های اساسی برای هیئات مذهبی و مساجد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مرجع واگذاری اقلام نظیر برنج، روغن و... برای هیئات مذهبی، شورای هیئات استان بوده و برای مساجد نیز مرکز رسیدگی به امور مساجد استان است؛ بنابراین مراجعات به این مراکز باشد.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، استاندار
نظرات بینندگان