کد خبر: ۱۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس آمده است:

۱۲ فروردین‌ماه، انقلاب مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت یوم الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت یوم الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم الله 12 فروردین، آغاز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی، نقطۀ عطف تاریخ انقلاب و طلیعۀ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید. امام راحل این روز مبارک را، روز امامت امت، فتح و ظفر ملت و نخستین روز حکومت الله نامید. روزی که به لطف پروردگار حکومت مستضعفین بر مستکبرین پیروز شد.

در تاریخ تحولات سیاسی معاصر، مردم سالاری دینی اولین بار در 12 فروردین 1358 به عنوان تجربه ای تازه، سبکی نوین و نظریه ای بدیع به جهان عرضه گردید؛ به گونه ای که این شیوه حکومتی به الگویی موفق برای ملت های ستمدیده و نهضت های آزادی بخش مبدل شده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در بین ملت های تحت ستم پایه گذاری نمود.

یوم الله 12 فروردین، تجلی و تحقق ارادۀ ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن 1357 و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

اعتقاد و پیگیری تحقق جایگاه رفیع مردم و نقش آفرینی و حضور همارۀ مردم درعرصه‌های تعیین کننده و پاسداری از خواست و ارادۀ مردم توسط امامین انقلاب اسلامی از یک سو و حضور مسئولانه، پرشور و معنادار مردم همیشه در صحنۀ ایران عزیز در عرصه‌های تصمیم‌ساز تاریخی و حمایت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای آن از سویی دیگر، دو عامل مهم شکل‌گیری یک جامعۀ الهی و ولایی مقتدر و شکست‌ناپذیر در برابر سختی‌ها و دشمنی‌های تفوق طلبان و مستکبران عالم شده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و درآغاز قرن پانزدهم و در سال 1401 که با تدبیر ولی امر مسلمین  و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان «سال تـولیــد، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده؛ ملت آگاه و فهیم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی، با مجاهدت مضاعف خود نسبت به تحقق شعار سال تلاش کرده تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ضمن بزرگداشت این روز فرخنده و با عظمت از تمامی مردم عزیز استان دعوت می‌کند تا در ویژه برنامه گرامیداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین که روز جمعه 12 / 01 / 1401 در مصلای نماز جمعه شیراز و همزمان در تمامی مصلاهای نماز جمعه شهرستان های استان برگزار می‌شود شرکت نمایند.

از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز بزرگ، پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای حقیقی و مجازی، به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرها همراه با نواختن سرود جمهوری اسلامی، برگزاری ویژه برنامه در بوستان‌ها و فرهنگسراهای استان، ویژه برنامه نور افشانی در آسمان استان و شهر شیراز رأس ساعت 21:00 شب پنجشنبه یازدهم فروردین، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و مراسم ویژه در مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها در یازدهم فروردین بعد از نماز مغرب و عشا و برپایی ایستگاه های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرت افزایی و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در روزهای۱۱ و ۱۲ فروردین خواهد بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، 12 فروردین
نظرات بینندگان