کد خبر: ۱۵۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
در نماز جمعه شیراز مطرح شد :

پایبندی مردم به نظام ،عامل ناامیدی دشمنان

امام جمعه شیراز گفت:با انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم ثابت شد که یک حکومت مردم سالارانه و دینی و الهی، براساس عدالت، می‌تواند پایدار باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،آیت الله  لطف الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده، ولی فقیه در استان فارس، در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: با وجود همه مشکلات و نا امیدی‌هایی که دشمنان برای مردم به وجود آورده اند، مردم ثابت کردند که همچنان به نظام شان پایبند هستند و دشمنان را نا امید کردند، زیرا نا امیدی در قاموس متدینان و مسلمانان جای ندارد.

امام جمعه شیراز با تبریک دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی و با بیان این که در جهان رسمی وجود داشت که دین باید از حکومت جدا باشد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تفکر اسلامی ناب و ولایت امیرالمومنین شکل گرفته یک حکومت دینی و الهی است و با انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم ثابت شد که یک حکومت مردم سالارانه و دینی و الهی، براساس عدالت، می‌تواند پایدار باشد.

وی به اهمیت ورزش و اتفاق‌های رخ داده شده در بازی فوتبال ایران با لبنان در مشهد اشاره کرد و گفت: از نگاه دینی، ما نسبت به ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و برای حفظ سلامت افراد، دفاع از کشور و کسب افتخارات، همه پهلوانان، قهرمانان و ورزش دوستان را حمایت می‌کنیم.

آیت الله دژکام با بیان این که دشمن می‌خواهد با تیتر زدن ها، اعتقاد ما را تحریف کند، از مدیران خواست که زمینه بیشتر و بهتری را برای ورزش در جامعه فراهم کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به آستانه رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مبارک به برکت نزول قرآن و وجود شب‌های قدر، زمینه ساز تقوا است.

وی از نمازگزاران خواست ماه رمضان را غنیمت شمارند و مسیر معنوی خود را تعیین کنند..


انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان