کد خبر: ۱۵۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

فعالان محصولات عفاف و حجاب استان فارس فراخوانده شدند

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۷ فرودین تا ۹ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، احمد رضا نداف گفت: بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فعالان وعلاقه‌مندان این حوزه به حضور در این نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داده است.

وی افزود: بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۷ فرودین تا ۹ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: از تمامی فعالان حوزه عفاف و حجاب در بخش‌های -تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع چادر‌های کاربردی-تولیدکنندگان ملزومات پوشش عبادی چادر نماز و ... -تولید کنندگان انواع شال روسری ودستار-پارچه فروشان چادر مشکی-انواع متعلقات ومحصولات حجاب ساق دست. هدبند. یقه گیر و... -تولید کنندگان مانتو اجتماع نوجوان-تولید کنندگان لباس اقایان و عبا-تولیدکنندگان لباس سلامت محور-مجموعه‌ها و موسسات فعال در حوزه حجاب و عفاف -مراکز نوآوری و دانش بنیان با رویکرد پرورش ایده‌های موفق در این حوزه دعوت به عمل آمده است.

این مقام مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی، از امروز به مدت یک هفته با مراجعه به کارگروه مد و لباس کشور خیابان حافظ، چهارراه کالج، بن بست هلال احمر، پلاک شش دفتر خانم کمالی شماره ۰۲۱۶۶۷۴۲۱۱۷ و یا در ساعات غیر اداری از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۷۵۵۰۰۵۵۳ نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

به گفته نداف؛ این ثبت نام هیچ گونه حقی را از نظر تخصیص غرفه برای فعالان حوزه عفاف وحجاب ایجاد نمی‌کند و صرفا اعلام آمادگی ایشان برای حضور در نمایشگاه است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان