کد خبر: ۱۵۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

تیم فجر شهید سپاسی رویاروی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور،تیم فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.
به گزارش سرویس  ورزشی شیرازه،در چهارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، امروز تیم فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

این دیدار به قضاوت محمدحسین زاهدی فرد انجام و محمدجواد مداح، امیرمحمد داودزاده و مسعود حقیقی به عنوان کمک داور، یاری گر زاهدی فرد هستند. همچنین ناظر این بازی نیز حاتم بک‌پور است.

فجری‌ها در حالی به مصاف اراکی‌ها می‌روند که در آخرین دیدار سال گذشته خود با نتیجه یک بر صفر برابر فولاد خوزستان شکست خورده اند. از سوی دیگر نیز تیم آلومنیوم در دیدار پایانی سال گذشته با نتیجه یک بر صفر برابر تراکتور به پیروزی رسیده است.

تیم سپاسی از ۲۳ بازی خود در لیگ برتر، ۲ برد، ۹ تساوی و ۱۲ باخت دارد و با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است. این در حالی است که حریف این تیم در هفته بیست و چهارم با ۲۹ امتیاز جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

آخرین دیدار این دو تیم، آبان ماه سال گذشته و در جام حذفی رقم خورد که فجری‌ها با ۲ گل برابر آلومینیوم شکست خوردند. در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر نیز مصاف فجر شهید سپاسی شیراز با آلومنیوم اراک با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده اراک به پایان رسید.

زردپوشان شیراز که وضعیت چندان خوبی در جدول مسابقات ندارند، محکوم به شکست حریف در این دیدار و بازی‌های آینده برای ماندگار شدن در لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان