کد خبر: ۱۵۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون خبر داد:

کلنگ زنی و احداث سردخانه دو مداره در کازرون

رشیدی گفت: مرحله اجرایی احداث سردخانه ۴ هزار و ۸۰۰ تنی و دو مداره کازرون آغاز شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شهرستانهای شیرازه،حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از کلنگ زنی و احداث سردخانه دو مداره در کازرون خبر داد و گفت: این سردخانه ثابت و دو مداره با توجه به نیاز شهرستان توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و با اعتبار بالغ بر 400 میلیارد ریال در روستای  برج سوخته واقع در بخش مرکزی این شهرستان احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: اشتغال زایی 45 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، حذف واسطه ها، ایجاد ارزش افزوده بالا، کاهش ضایعات محصولات، ایجاد بستر صادرات محصولات کشاورزی، کاهش بهای تمام شده و ارائه محصولات با کیفیت بالا از مهمترین مزایای این طرح است.

رشیدی افزود: سالانه 500هزار تن انواع محصولات در بخش کشاورزی شهرستان کازرون تولید می شود که 170 هزار تن آن مربوط به محصولات باغی است که با وجود رتبه برتر کازرون از نظر تعداد سردخانه، در صنعت  فرآوری و بسته بندی در جایگاه واقعی خود در سطح  استان قرار نگرفته ایم.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون  در پایان بیان کرد: به دنبال ایجاد و توسعه زنجیره های تکمیل و ارزش افزوده محصولات کشاورزی در شهرستان هستیم و از کسانی که قصد سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان کازرون را دارند حمایت خواهیم کرد.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان