کد خبر: ۱۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

توزیع ۱٠٠٠٠ کیسه زباله در خروجی های شهر کوار و تفرجگاه ها توسط شهرداری

شهردار کوار خبر داد: در سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت و ضرورت حفاظت از محیط زیست شهرداری کوار اقدام به توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در خروجی شهر کوار و تفرجگاه ها کرد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بهار کوار، حامد زارع شهردار کوار گفت: هرساله با فرا رسیدن سیزدهم فروردین‌ماه به عنوان روز انس با طبیعت، مسافران نوروزی و مردم شهرستان کوار برای سپری کردن این روز به طبیعت، دشت و صحرا و تفرجگاه‌های شهرستان می‌روند تا از این موهبت‌های الهی بهره‌مند شوند.

وی از توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در تفرجگاه ها و خروجی‌های سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن روز طبیعت و حفاظت از محیط‌ زیست، با هدف پاک‌سازی طبیعت و جلوگیری از رهاسازی زباله‌های ناشی از حضور مردم و گردشگران در روز طبیعت، شهرداری کوار اقدام به توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در خروجی‌های شهر کوار و تفرجگاه‌ها کرده است.

زارع افزود: جهت رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی و همچنین جهت مشارکت در پاکسازی محیط زیست، پرسنل زحمت کش شهرداری کواربه جای در کنار خانواده بودن به همراه تجهیزات ( یک دستگاه خودروی آتش نشانی و دو دستگاه خودروی حمل زباله به همراه نیروهای مربوطه) در سطح شهر کوار و تفرجگاه های سطح شهرستان مستقر و در راستای برقراری ایمنی و پاکسازی طبیعت وظیفه خود دانسته و در کنار مردم بودند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان