کد خبر: ۱۵۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازار ویژه ماه رمضان در فارس

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع ۲۵۰تن مرغ منجمد، شکر و برنج با قیمت مصرف کننده از سه روز قبل از ماه رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مهمانی خدا ادامه دارد.
به گزارش سرویس  اقتصادی شیرازه، صمد رنجبری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:  همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع برنج هندی به میزان ۲۸۰۰ تن  هرکیلو ۱۸۵۰۰۰ ریال ؛۲۰۰ تن برنج پاکستانی ۲۰۵۰۰۰ ریال ؛ ۱۷۰۰ تن برنج تایلندی  ۱۲۵۰۰۰ ریال و  ۲۵۰ تن مرغ منجمد  ۲۰۰۰۰۰  ریال که تمام کالاها با قیمت مصرف کننده  از سه روز قبل از ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. 

وی ادامه داد: همچنین ۱۰۰۰ تن شکر ویژه صنف جهت قنادان و پزندگان با قیمت خرید ۱۲۵۳۵۰ ریال و  ۲۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده  ۲۰۰۰۰۰ ریال عرضه و توزیع شده است.

رنجبری افزود:این سهمیه ها با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست استاندار برای کل استان می باشد و براساس ضریب جمعیتی در شهرستانها توزیع می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس در پایان یادآور شد: هم اکنون بازرسی کلیه این اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مردم توسط مدیریت بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت درحال نظارت است .


انتهای پیام/ف

نظرات بینندگان