کد خبر: ۱۵۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱

موفقیت مرکز اورژانس فارس در کسب عنوان ایده برتر اورژانس کشور

شبیه ساز آموزشی دیسپچ اورژانس فارس در نخستین جشنواره پویش ایده‌های برتر سازمان اورژانس کشور، عنوان ایده برتر را کسب کرد.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از موفقیت مرکز اورژانس فارس در کسب عنوان ایده برتر اورژانس کشور خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت کار دیسپچ و مسایل مربوط به آموزش همزمان با تماس‌های مردمی، با همت و خلاقیت همکاران، یک مرکز با شبیه سازی انواع تماس‌های مددجویان برای یادگیری موثرتر طراحی شد.

وی با اعلام اینکه این ایده از مرداد ۱۴۰۰ در مرکز اورژانس فارس به مرحله عملیاتی درآمده و مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: در این زمینه تاکنون ۳۰ نفر آموزش تخصصی تریاژ تلفنی دیده‌اند.

مرادیان در توضیح بیشتر عملکرد مرکز شبیه ساز دیسپچ اورژانس فارس گفت: همواره یکی از چالش‌های سیستم اورژانس ۱۱۵، آموزش نیرو‌های جدید در مراکز پیام بوده است که به کمک این ایده، فراگیران در محیطی شبیه سازی شده با انواع موارد اورژانسی و نحوه تریاژ آنها، نحوه مدیریت آمبولانس‌ها و نحوه ارسال و دریافت ماموریت آمبولانس‌ها آشنا می‌شوند.

رئیس اورژانس فارس با تبریک به جامعه اورژانس ۱۱۵ استان فارس برای این موفقیت، ابراز امیدواری کرد بتوانیم شاهد راه اندازی مراکز آموزشی بیشتری در استان باشیم تا کارکنان از آموزش‌های نوین و به روز دنیا بهره بیشتری را کسب کنند.


انتهای پیام/ف 
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اورژانس
نظرات بینندگان