کد خبر: ۱۵۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱

لارستان میزبان مسابقه حفظ ۳۰ آیه موضوعی قرآن

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری جنوب فارس از اجرای طرح کشوری حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم ویژه عموم مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمدابراهیم اخوت با بیان اینکه طرح کشوری حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم برای نهمین سال پیاپی به میزبانی شهر لار برگزار می‌شود، اظهار داشت: این طرح قرآنی به شکل رایگان و غیرحضوری ویژه عموم مردم و بدون محدودیت سنی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره  با محوریت سوره های مبارکه کهف، مریم، طه و انبیاء  به اجرا درمی‌آید، افزود: افراد علاقه‌مند از سراسر کشور می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و شهر یا روستا از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، تلگرام یا ایتا به یکی از شماره‌‌های ٠٩١٧١٨۴٣١٩٢ یا ٠٩٣٠١۶٢١١٠۴ اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری جنوب فارس با اذعان به اینکه افرادی‌ که به‌صورت خانوادگی(حداقل 3 نفر) در این مسابقه شرکت کنند از هدایای ویژه طرح برخوردار می شوند، تصریح کرد: به افراد شرکت‌کننده گواهینامه دوره و آمادگی اعضای کانون‌های مساجد جهت مسابقات سالانه «مدهامتان» اعطا می‌شود.

این مسئول فرهنگی در خصوص جوائز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر، خاطر نشان کرد: به ترتیب به نفرات اول تا سوم کارت هدیه به مبلغ ٨٠٠ هزار تومان، ۵٠٠ هزار تومان، ٣٠٠ هزار تومان، نفرات چهارم تا چهاردهم نیز کارت هدیه به مبلغ ١٠٠ هزار تومان و افراد پانزدهم تا چهلم کارت هدیه به مبلغ ۵٠ هزار تومان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدایای ویژه شرکت‌کنندگان خانوادگی نیز ۵ کارت هدیه به مبلغ ٣٠٠ هزار تومان خواهد بود، یادآور شد: نحوه تعیین برگزیدگان نیز به این شکل است که در پایان ماه مبارک رمضان، افراد به شکل غیرحضوری در آزمون شرکت می‌کنند و براین اساس نفرات برتر انتخاب می‌شوند.

اخوت اضافه کرد: این مسابقات با همکاری  ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور(فهما)، کانون فرهنگی وهنری شهیدشاکری لارستان و کانون قرآن شهیدنصیری لاری، معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه قم، اداره تبلیغات اسلامی لارستان و دبیرخانه کانون مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس ، قرآن ، رمضان
نظرات بینندگان