کد خبر: ۱۵۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

عامل عملیات تل‌آویو به شهادت رسید

جوان فلسطینی که شب گذشته در قلب تل‌آویو دو صهیونیست را به هلاکت رسانده بود، به شهادت رسید.
به گزارش سرویس بین الملل شیرازه، رسانه‌های فلسطینی صبح امروز (جمعه) از شهادت عامل عملیات علیه نیروهای «الیمام» در نزدیکی مسجدی در منطقه «یافا» در فلسطین اشغالی خبر دادند.

طبق گزارش «فلسطین الیوم» نام این عامل عملیات در تل آویو و تیراندازی به یک رستوران، «رعد فتحی حازم» جوان ۲۹ساله فلسطینی، از اردوگاه «جنین» بوده است.

منابع عبری ادعا کرده‌اند دو نفر از سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) بعد از شناسایی این فرد، از او خواسته‌اند که تسلیم شود اما او به سمت‌شان شلیک کرده است. نظامیان صهیونیست نیز متقابلاً به سوی او تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

شب گذشته، خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داده بود که این عملیات در خیابان «دزنگوف» که یکی از بزرگ ترین خیابان‌های تل‌آویو است، صورت گرفته است. به گزارش این خبرگزاری، این تیراندازی شهید ۲۹ساله فلسطینی، دستکم پنج صهیونیست زخمی شده‌اند.

این در حالی است که شبکه خبری الجزیره تعداد افراد زخمی‌های این عملیات را نُه نفر اعلام کرد. شبکه المیادین نیز تاکید کرد که از میان افراد زخمی، دو صهیونیست، به هلاکت رسیدند.

عامل عملیات تل‌آویو به شهادت رسید

برخی از منابع عبری شب گذشته در گزارش جزئیات این عملیات ادعا کرده بودند که بعد از تیراندازی این جوان فلسطینی به سمت رستوران، نظامیان صهیونیست وی را تعقیب کردند ولی عامل استشهادی موفق به فرار از منطقه شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان