کد خبر: ۱۵۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
فرماندار جدید شیراز:

مهمترین رویکرد حفظ نظام و انقلاب است

شیبانی گفت: حفظ نظام که میراث امام (ره) و شهداست، مهمترین رویکرد ماست باید همانند جان از نظام حفاظت کنیم.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، لطف الله شیبانی فرماندار جدید شیراز، امروز (پنج شنبه 25 فروردین) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شیراز گفت: بار این امانت را به دوش من گذاشتند و از درگاه خداوند متعال طلب کمک و یاری می کنم.

وی اضافه کرد: امید است پس از پایان فعالیت مایه سربلندی باشیم و مایه سرافکندگی نباشیم و ما در آنچه که توان داریم در خدمت هستیم و درِ فرمانداری روی عزیزان باز است.

شیبانی با اشاره به اینکه در این راستا از همکاران فرمانداری استدعا داریم با مراجعین با اخلاق خوش و تواضع برخورد داشته باشند، تاکید کرد: در این مسیر خطوط لازم را حفظ می کنیم.

فرماندار جدید شهرستان شیراز اظهار کرد: حفظ نظام که میراث امام (ره) و شهداست، مهمترین رویکرد ماست باید همانند جان از نظام حفاظت کنیم و فرامین و فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که کلام و مرام رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) فصل الخطاب ماست و حدود و ارکان نظام از دیگر خطوط ماست.

وی با اشاره به اینکه هر کس در این مسیر است خدمتگذار او خواهیم بود، تاکید کرد: قریب به 10 سال است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد اقتصاد نامگزاری می کنند و اگر گره کوچکی باشد که به دست من باز شود خوشحال خواهم شد.

شیبانی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک فریضه فوری است و در این زمینه در خدمات علما، فضلا، دانشگیان، فعالین فرهنگی و اصحاب رسانه هستیم، افزود: دست کمک به سوی همه عزیزان دراز می کنم و برای رضای خدا به من یاری برسانند. مردم ولی نعمت ما هستند و اگر تلنگرهای اصحاب رسانه نبود به طور حتم مدیران دچار لغزش می شوند

محمدرضا امیری، فرماندار سابق شیراز نیز در این مراسم شیراز، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان قرار داریم که امید دارم که طاعات ما قبول درگاه حق شده باشد.

وی با اشاره به اینکه درهای رحمت الهی روی انسان ها در این ماه بیش از گذشته باز است، تاکید کرد: اگر قصوری بوده از همه عزیزان به حرمت این ایام حلالیت می طلبم و در زمان معارفه این روز را می دیدم.

امیری با اشاره به اینکه حدفاصل معارفه تا تودیع همان فعالیتی است که از انسان باقی ماند، اظهار کرد: آغاز کار من با سیل انجام شد و سیل مدیریت شد.

فرماندار سابق شیراز با بیان اینکه یک روز قبل از انتخابات بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، افزود: 20 درصد از عوامل انتخابات در این اتفاق ریزش پیدا کردند و بیش از 15 هزار نفر در عرصه انتخابات حضور داشته باشند و مدیریت کار به خاطر انتخابات تعطیل نشد.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه های اجرایی در شیراز نمایندگی ندارند و امکان برنامه ریزی برای این دستگاه ها وجود ندارد، تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و اگر تلنگرهای اصحاب رسانه نبود به طور حتم مدیران دچار لغزش می شوند.

خاطر نشان می شود، مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و کنونی شیراز که با حضور استاندار فارس در این فرمانداری برگزار شد،  «لطف الله شیبانی»، به عنوان فرماندار جدید معرفی و از زحمات «محمدرضا امیری»، فرماندار پیشین تجلیل شد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان