کد خبر: ۱۵۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمدبن‌موسی (ع):

قطع چرخه مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان از جمله اقدامات انجام شده در قرارگاه محرومیت زدایی

جمالی با بیان اینکه موضوعات مختلفی رصد شده و اقدامات زیادی رقم خورده است، افزود: مقابله با موادفروشان، قطع چرخه مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان و جمع‌آوری ضایعات فروش‌ها از جمله اقدامات انجام شده است که در یک ماه آینده نیز شاهد افتتاح کمپ و اردوگاه ۱۵ و ۱۶ خواهیم بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هاشم جمالی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمدبن‌موسی (ع) در آئین انعقاد تفاهم‌نامه ۳ جانبه برای رفع محرومیت در شیراز گفت: این قرارگاه با رویکرد محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بی.منت به مردم راه‌اندازی شده و ۳۱محله جامع هدف است که ۲۴ محله در شیراز ۶ محله در روستاها و ۲ محله در صدرا در نظر گرفته شده است. 

وی با بیان اینکه موضوعات مختلفی رصد شده و اقدامات زیادی رقم خورده است، افزود: مقابله با موادفروشان، قطع چرخه مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان و جمع‌آوری ضایعات فروش‌ها از جمله اقدامات انجام شده است که در یک ماه آینده نیز شاهد افتتاح کمپ و اردوگاه ۱۵ و ۱۶ خواهیم بود. 

جمالی با اشاره به راه‌اندازی ۱۲۸ کارگاه تولیدی و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی در نقاط محروم توسط قرارگاه بیان کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده با سایر اقدامات عمرانی ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که ۸۲۲ میلیارد تومان نیز در بخش غیرعمرانی هزینه شده است. 

وی با اشاره به فعالیت‌های مشترک کمیسیون محرومیت‌زدایی شورا و قرارگاه گفت: تبیین ۱۸۰ پروژه زیرساختی براساس محله پژوهی و تخصیص ۵۱ میلیارد تومان، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و تسری فعالیت‌های اشتغالزایی قرارگاه در محلات و همکاری شورا بخشی از اقدامات مشترک است.د 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی احمدبن‌موسی (ع) همچنین از تهیه شناسنامه محرومیت‌زدایی به تفکیک هر محله خبر داد و افزود: تشکیل قرارگاه صیانت از سومین حرم اهل بیت با محوریت محرومیت‌زدایی با حضور استاندار نیز از دیگر اقدامات مهمی است که انجام شده است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان