کد خبر: ۱۵۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

تحقق بیش از ۱۹۰ درصدی جذب تسهیلات کشاورزی فیروزآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان ۱۹۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰ به فعالان این بخش پرداخت شده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فیروزنا، سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه میزان تعهدات تسهیلات شهرستان در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد بوده است، تصریح کرد: جذب تسهیلات تا پایان سال ۱۴۰۰ در شهرستان بیش از ۱۹۱ درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی می باشد، اظهار کرد: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به خرید تعداد ۷۶ دستگاه تراکتور و ۷۶ دستگاه ادوات دنباله بند شده است.

موسوی افزود: در راستای افزایش تولید محصولات راهبردی و به منظور تسهیل در تامین نقدینگی کشاورزان از محل تسهیلات کشاورز کارت ۱۲۷مورد به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال به کشاورزان پرداخت شده است.
این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به نیاز مبرم دامداران به نقدینگی جهت تامین نهاده‌های دامی،  از محل تسهیلات دامدار کارت  مبلغ ۲۶ میلیارد و ۴۹  میلیون ریال به  ۹۶ نفر از دامداران پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاوری فیروزآباد به پرداخت تسهیلات بانکی متنوع به فعالان این عرصه اشاره و اضافه کرد: در بخش های آب و خاک، امور دام، صنایع تبدیلی و گیاهان داروئی نیز تسهیلات دیگری به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

نظرات بینندگان