کد خبر: ۱۵۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

جمع‌آوری سطل‌ های زباله در سطح شهر کوار

شهردار کوار خبرداد: سطل های زباله که خود عامل میکروب و آلودگی شده اند، در محلات و خیابان های شهر کوار جمع آوری خواهند شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، فرهنگی شورا و شهرداری کوار اطلاعیه ای صادر نمود که متن آن به شرح زیر می باشد:

همشهری عزیز سلام، طاعات قبول، یک نکته مهم فرهنگی:

همان‌طور که مطلع هستید قرار بر این بوده که سطل های زباله مربوط به شهرداری در سطح شهر به نظافت، تمیزی و زیبایی کوچه‌ها و خیابان‌ها کمک کند. متأسفانه اکنون با توجه به عدم رعایت بعضی از شهروندان خود عامل میکروب و آلودگی نیز گردیده است.

لذا از شما شهروندان محترم خواهشمندیم در ساعات مشخص که پیک بهداشت به محلات شما مراجعه می‌کنند زباله‌های خود را به درب منازل قرار داده تا عزیزان زحمتکش مجموعه شهرداری زباله‌ها را جمع‌آوری نمایند.

(سطل‌های زباله مختص زباله‌های خانگی نیستند)

در پی این اطلاعیه شهردار کوار نیز خبر از جمع‌آوری سطل‌ های زباله در محلات و خیابان ها داد و گفت: سطل‌های زباله که قرار بود شرایط بهداشتی مناسب‌تری را در خیابان و محلات ایجاد کند، متأسفانه اکنون خود عامل میکروب و آلودگی شده‌اند و جمع آوری آن‌ها به منظور جلوگیری از مشکلاتی همچون انباشت زباله در طول ساعات روز و گسترش معضل زباله‌گردی، پاره شدن کیسه‌های زباله توسط افراد و حیوانات، جاری شدن شیرابه و انتشار بوی نامطبوع، افزایش جمعیت حشرات موذی و معضلات بهداشتی محیط اطراف آن و آتش سوزی می باشد.

نظرات بینندگان