کد خبر: ۱۵۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان قیروکارزین

در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان قیروکارزین برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به همت سپاه قیروکارزین در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، رزمایش کمک های مومنانه با توزیع هزار بسته معیشتی با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه،سرپرست فرمانداری، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان در ناحیه سپاه قیروکارزین  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و قدردانی از برپایی این رزمایش اظهار داشت: توجه به نیازمندان و فقرا و یتیمان در جامعه از تاکیدات ویژه دین مبین اسلام است.

حاج آقا اکبری گفت: با توجه به سایه سنگین گرانی بر جامعه و حمایت از قشر آسیب پذیر  لازم است در راستای فرهنگسازی و ترویج این نوع رزمایش ها تلاش وافری توسط مسئولان صورت گیرد.

لازم به ذکر است این بسته های معیشتی شامل هزار کیسه برنج ده کیلویی می باشد که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت توسط فرماندهان پایگاه ها و گروه های جهادی بسیج در تمام نقاط شهرستان قیروکارزین توزیع خواهند شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان