کد خبر: ۱۵۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در فارس:

یکی از نقش های ارتش،ترس دشمن از حضور نیروهای نظامی در کشور است

 نماینده ولی‌فقیه در فارس روز ارتش را یادآور فداکاری ها و تلاش های مستمر ارتش برای عزت و سربلندی کشور دانست و گفت: یکی از نقش‌های ارتش این است که دشمنان کشور وملت ما از حضور این نیروهای نظامی خوف داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، دوشنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه سالروز تاسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز، این روز را یادآور فداکاری ها و تلاش های مستمر ارتش برای عزت و سربلندی کشور دانست و گفت: یکی از نقش‌های ارتش این است که دشمنان کشور وملت ما از حضور این نیروهای نظامی خوف داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن باید از ارتش و نیروی های مسلح ما حساب ببرد، اظهار کرد: قراآن کردیم قرآن دستور داده و آنچه که قدرت و نیروهای نظامی را تحکیم می‌کند و دشمن را به ترس می‌اندازد و شر آنها را از کشور کوتاه می‌کند، فراهم شدن شرایط است.
 آیت الله دژکام ادامه داد: تلاش‌های ارزشمندی در طول سالیان گذشته انجام شده و امروز ارتش و نیروهای مسلح در تهیه ابزار الات نظامی به صورت عمده نیازی به خارج از کشور ندارند و در عمل سلاح‌هایی که در مجموعه نظامی تولید می‌شود در عرصه جنگ‌های منطقه‌ای نسبت به سلاح‌هایی که ابرقدرت‌ها تولید می‌کنند، برتری دارند.
 خطیب جمعه شیراز از فعالان این مهم تقدیر کرد و گفت: سری در حضور نیروهای مسلح نهفته که فراتر از ابزار نظامی دشمن را می‌ترساند؛ ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ویژگی شان خداترسی است و ترسی از کسی جز خدا در دل ندارند.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه یادمان نمی‌رود حضور سردار دلها در اوج حرکت داعش در میان حلقه محاصره‌ای که در کردستان عراق ایجاد شده بود ، افزود: وقتی اعلام شد که امیر و سردار ایرانی وارد میدان شده، ترسیدند و محاصره شکسته شد.
وی در پایان اظهار کرد: باید ترس از خدا را در ماه رمضان با تجربه روزه وفرمانبرداری از خداوند متعال، به جامعه بشری نشان دهیم و عظمت جمهوری را تقویت کنیم.
انتهای پیام/س
نظرات بینندگان