کد خبر: ۱۵۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به مصاف استقلال می‌رود

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیرازگفت:این تیم برای آمادگی هر چه بیشتر به مصاف استقلال تهران می‌رود.
 به گزارش سرویس ورزشی شیرازه ،حسین عمادی مدیر رسانه تیم فجر گفت:تیم فجر شهید سپاسی بعد از اردوی ٣روزه در سیرجان و بعد ازانجام بازی دوستانه مقابل گل گهر، برای آماده سازی بیشتر به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

وی افزود:تیم فجر ‏تمرینات منظم و با برنامه ایی را بعد از بازی مقابل تیم الومینیوم اراک انجام داده و با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کادر فنی برای انجام یک اردوی سه روزه در شهر سیرجان و برگزاری یک بازی تدارکاتی در تاریخ ٣١فرودین ماه به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

عمادی در ادامه بیان کرد: بعد از انجام بازی دوستانه مقابل تیم گل گهر سیرجان در تاریخ سی و یکم فروردین ماه به شیراز باز خواهیم گشت و تمرینات را در شیراز ادامه خواهیم داد و پنجم اردیبهشت در تهران برابر تیم صدر نشین لیگ به میدان خواهیم رفت.

مدیررسانه تیم فجر ادامه داد: بعد از انجام این دیدار به شیراز باز خواهیم گشت و با انجام تمرینات، خود را مهیای انجام مسابقه هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم مس رفسنجان در بازی خارج از خانه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های مکرر باشگاه و سرمربی تیم در ادامه مسابقات و در بازی‌های خانگی در شهر شیراز میزبان بازی‌های خانگی باشیم.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، فوتبال
نظرات بینندگان