کد خبر: ۱۵۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس خبر داد:

آغاز توزیع ٢٠ هزار بسته معیشتی در فارس

موصلی از توزیع ٢٠ هزار بسته معیشتی در سراسر استان همزمان با هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از امروز خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ،مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز 30 فروردین ماه در آیین اجرای پویش ملی ایران همدل گفت: در ماه مبارک رمضان امسال فعالیت‌های مطلوبی برای بهره گیری از ظرفیت‌های نیکوکارانه و معنویت حاکم بر این ماه برای خدمت رسانی شایسته برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود:در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز اقدامات خوبی انجام شد و در ۱۴ روز اول ماه مبارک امسال ٩ هزار نیکوکار جدید به جرگه حامیان اکرام در فارس افزوده شدند و نیکوکاران استان با اختلاف بیش از هزار نفری بالاتر از استان خراسان رضوی، رتبه اول را در این باره به خود اختصاص دادند.

موصلی ادامه داد: همچنین با کمک نیکوکاران، ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه تهیه شده که امروز به صورت همزمان در فارس توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی نیز طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده از ابتدای ماه رمضان اجرایی شده است.

موصلی در پایان با بیان اینکه یکی از سنت‌های حسنه اسلامی افطاری دادن به ویژه به نیازمندان است، اظهار کرد: همه مساجد، دستگاه‌های مختلف، گروه‌های جهادی وابسته به سپاه و بیش از ٤٠٠ مرکز نیکوکاری حدود ۱۶۴ مرکز آشپزخانه مهدوی در مساجد و پایگاه‌های مختلف بسیج را به کار پخت و طبخ غذای گرم اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان