کد خبر: ۱۵۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

اجرای تئاتر "صبح نزدیک" با حضور هنرمندان بسیجی در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: نمایش تئاتر با موضوع مهدویت از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه به روی صحنه خواهد رفت.
 به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اعلام آغاز اجرای تئاتر "صبح نزدیک" در شیراز برای عموم  گفت: نمایش تئاتر با موضوع مهدویت از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در ساعت ۱۷، سانس های ویژه در روزهای ۸ و ۱۱اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ به روی صحنه خواهد رفت. 

علیپور با تاکید بر اینکه این نمایش در تالار بزرگ حافظ، واقع در چهارراه حافظیه شیراز به روی صحنه می‌رود، افزود : ۱۱۰ نفر از هنرمندان بسیجی سپاه بقیه‌الله شیراز و پایگاه مقاومت شهید محسن حججی همراهی و بالغ بر ۴۰ نفر بازیگر جوان فارسی در ۸ صحنه این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی گفت: تماشای نمایش "صبح نزدیک" برای عموم مردم رایگان است و جهت رزرو بلیت به سایت shiraztic.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۷۰۰۳۷۴۲۰تماس حاصل و بلیط را تهیه کنند.


بنابه گفته این مقام مسئول، در این نمایش سپاه بقیه‌الله شیراز و پایگاه مقاومت شهید محسن حججی همچنین سازمان بسیج هنرمندان استان، معاونت فرهنگی شهرداری، اداره ارشاد اسلامی استان نیز در این راه ما را همراهی و یاری می‌کنند.

علیپور در پایان تصریح کرد: این نمایش با هدف رفع شبهات و پیرامون وجود حضرت حجت بن الحسن (مهدویت ) است که با زبان هنر انجام میشود.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، مهدویت
نظرات بینندگان