کد خبر: ۱۵۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساخت بیش از ۳۵ هزار خانه در بافت فرسوده شهری فارس

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: بیش از ۳۵ هزار خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن، در بافت‌های فرسوده شهری این استان ساخته می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه ، محمود رضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس  گفت: احداث بیش از ۳۵ هزار خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری، استان فارس از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در مدت زمان ۴ سال اجرایی خواهد شد.

طالبان افزود: در بحث تعهد شرکت بازآفرینی شهری در طرح نهضت ملی مسکن سهم استان فارس سالانه ۸ هزار و ۸۰۰ واحد پیش بینی شده که بخشی از این تعداد با پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با شرایط ویژه به کلیه متقاضیان نوسازی و احداث مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری شامل بافت فرسوده – بافت تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: برای جذب تسهیلات نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده مکاتباتی با انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان، شهرداری شیراز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سازمان نظام کاردانی ساختمان و همچنین انجمن پیمانکاران ساختمان استان فارس در خصوص معرفی واجدین شرایط برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده انجام شده است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، اقتصادی ، فارس
نظرات بینندگان