کد خبر: ۱۵۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

شیراز میزبان جشنواره مسابقات بیلیاردی کشوری و استانی

سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس فارس گفت: ۵۷۶ ورزشکار در جشنواره مسابقات بیلیاردی کشوری و استانی در ۵ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس فارس گفت: ۵۷۶ ورزشکار در جشنواره مسابقات بیلیاردی کشوری و استانی در ۵ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محمد علی جعفری گفت: ۵۷۶ ورزشکار در جشنواره مسابقات بیلیاردی کشوری و استانی در ۵ رشته به میزبانی ۴ باشگاه در شهر شیراز به رقابت می‌پردازند.: این رقابت‌ها از یکم اردی بهشت ماه آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه می‌یابد.

وی اظهار داشت: مسابقات رنکینگ استانی بولینگ با حضور ۳۲ ورزشکار، رنکینگ استانی پتانک در بخش بانوان با حضور ۳۲ ورزشکار، رنکینگ استانی پتانک آقایان با حضور ۶۴ ورزشکار، مسابقات رنکینگ استانی ناین بال آقایان با حضور ۶۴ ورزشکار، رنکینگ استانی اسنوکر با حضور ۶۴ ورزشکار، رنکینگ کشوری ۳۲نفر برتر کشور، رنکینگ کشوری اسنوکر با حضور ۱۲۸ ورزشکار و رنکینگ کشوری ناین بال با حضور ۱۶۰ ورزشکار در باشگاه‌های الماس شیراز، سپهرداد مجتمع خلیج فارس و زمین‌های اختصاصی پتانک در باغ جنت برگزار می‌شود.

سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس فارس گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ورزشی در ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور رییس فدراسیون و روسا هیات‌های ورزشی بیلیارد استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

جعفری در پایان اظهار داشت: در این جشنواره ورزشی علاوه بر اعطای مدال، کاپ و احکام قهرمانی جوائز نقدی تا سقف ۱۰ میلیون تومان در هر رشته در نظر گرفته شده که همزمان با مراسم اختتامیه به ورزشکاران هر رشته اعطا می‌شود.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان