کد خبر: ۱۵۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

کمیته سه نفره جهش مسکن شهرستان شیراز تشکیل شد

فرماندار شیراز در نشست قرارگاه جهادی مسکن که هر دو هفته یکبار با حضور روسای ادارات، نهادها و دستگاههای عضو برگزار می شود، از تشکیل کمیته جهش مسکن شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، لطف اله شیبانی  فرماندار شیراز در نشست قرارگاه جهادی مسکن که هر دو هفته یکبار با حضور روسای ادارات، نهادها و دستگاههای عضو برگزار می شود، از تشکیل کمیته جهش مسکن شهرستان خبر داد.

شیبانی با ابراز نگرانی از فاصله معنادار و عدم تناسب عرضه مسکن در بازار با نیاز مردم افزود: کمیته سه نفره جهش مسکن شهرستان، مرجع تشخیص و تعیین تکلیف شناسایی اراضی جهت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان شیراز خواهد بود.

فرماندار شیراز اولویت اصلی این کمیته که اعضای آن را نمایندگان تام الاختیار فرمانداری، راه و شهرسازی و قرارگاه جهادی مسکن تشکیل می دهند را تعیین تکلیف اراضی شناسایی شده توسط فرمانداری برشمرد و شاخص های اصلی شناسایی و قطعیت اراضی را، انتخاب اراضی واقع در محدوده قانونی شهرها و بافت فرسوده، بهره گیری از اراضی مرغوب و دارای زیرساختهای لازم، به کارگیری اراضی ملی و نیز املاک رها شده دولتی و عمومی فاقد مشکلات فنی و حقوقی عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر پیش بینی و اجرای فضاهای مذهبی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و تفریحی مناسب در طراحی پروژه های نهضت ملی مسکن، شناسایی و معرفی محلی مناسب در مجاورت شهرک صنعتی شیراز و منطقه ویژه اقتصادی جهت تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط را در دستور کار این کمیته قرار داد.

فرماندار شیراز در پایان تصریح کرد: حضور صدا و سیما در جلسات قرارگاه جهادی مسکن شهرستان، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به شهروندان در زمینه روند پیشرفت اجرای طرح جهش مسکن یک ضرورت است .

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان