کد خبر: ۱۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی:

حمایت همه نهاد ها از مدیران ارشد اجرایی در استان فارس ضروری است/ حضور سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان باید در اولویت قرار گیرد

فریدون عباسی دوانی در جلسه کارگروه اقتصادمقاومتی دادگستری فارس گفت:همدلی، همکاری و حمایت همه جانبه همه نهادها از مدیران استانی و مدیریت ارشد اجرایی استان ضروری و مهم است.
 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،فریدون عباسی دوانی نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند ماه اخیر که شاهد فعالیت های استاندار هستیم وی را فردی با تجربه بالای اجرایی و صادق دیده ایم، اظهارداشت: تلاش های جدی ایمانیه برای توسعه و پیشرفت استان با روحیه جهادی بر کسی پوشیده نیست.

 عباسی دوانی افزود: متاسفانه برخی افراد که انتظار دخالت در انتصابات استان فارس داشته اند و به نتیجه دلخواه خود نرسیده اندشروع به انتقاد و بهانه گیری کرده اند.

 وی با تاکید بر این که جریانات و نخبگان سیاسی باید نقش مشورتی برای مدیران اجرایی داشته باشند و در امور اجرایی دخالت نکنند، تصریح کرد: دولت مسئول اداره کشور است و انسجام مدیریتی و هماهنگ بودن تیم دولت اهمیت بسیار زیادی دارد و بر این اساس استاندار باید در سطح استان تعیین کننده نهایی باشد.

نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس دادگستری استان فارس انتظار دارم به نهادهای نظارتی گوشزد کنند که در بحث اداره استان دخالت نکنند و  و کمک کنند که مدیریت ارشد اجرایی استان بتواند سیاست ها و تدابیر دولت را در پیش بگیرد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: در شرایطی که دشمن حضور حداکثری دارد برای کمک به دولت و موفقیت کشور باید همه جریانات دلسوز و انقلابی و نهادهای نظارتی هماهنگی و همراهی لازم را با دولت داشته باشند.

عباسی دوانی در پایان  با اشاره به این که سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کردند: برای تحقق این موضوع مهم، حمایت همه جانبه از مدیران اجرایی در استانی و استاندار محترم ضروری است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، نماینده
نظرات بینندگان