کد خبر: ۱۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی روز قدس در استان فارس برگزار شد

راهپیمایی روز قدس امروز ۹ اردیبهشت در استان فارس همزمان با سراسر کشور در حالی آغاز شده که مردم شیراز از ساعتی قبل از شروع مراسم در خیابانها حضور پیدا کرده اند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، روز قدس روز مبارزه با رژیمی است که سال‌هاست به دلایل واهی، سرزمینی را تسخیر کرده که تقدسش برای مسلمانان چون کعبه واجب است و جدای از این دلیل دینی، کشتار مردم بیگناه و آواره کردن مردم از خانه و کاشانه خود، وظیفه ای انسانی برای ما ایجاد کرده است که این روز را بزرگ شمرده و تکریم نماییم.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که اشغالگر سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده و رعب و وحشت بر جان متجاوزگر آن رسوخ کرده و این در حالی است که در سوی دیگر میدانِ کارزار، استحکام هر چه بیشتر اراده و ایمان لشکریان الهی در تقابل با نماد «شرّ مطلق عالم» و غاصب قبله اول مسلمین جهان مشاهده می‌گردد. آنچنانکه این عزم الهی موجب شکستن حصار به ظاهر امن اشغالگران گردیده است.

رژیم صهیونیستی که در ۷۳ سال از حیات منفور خود همواره ضعف‌های خویش را در پوشش فن آوری برتر نظامی در مقابله با جهان اسلام پنهان می‌نمود، اما امروز جوانان جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان این راه پرافتخار با رسیدن به قله‌های علم و ابزار دفاعی، هیمنه و شوکت ساختگی اسراییل را به سخره گرفته اند و روند سقوط اسرائیل را سرعت بخشیده اند.

روز قدس، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «روز تجمع آرمان‌های مسلمانان جهان در یک کلمه و یک جمله» است. در معنایی دیگر روز قدس به مثابه نرم افزار تولید قدرت و تغییر موازنه قوا به سمت جبهه مقاومت اسلامی می باشد.

مردم مسلمان و همیشه هوشیار ایران هر ساله در روز قدس با حضور در خیابانها شعار ضد استکبار و صد صهیونیست  را سر می‌دهند، ولی ۲ سال به واسطه شیوع بیماری همه گیر کرونا و ضرورت حفظ سلامتی هم وطنان به شیوه ای متفاوت برگزار شد، اما امسال با کنترل مطلوب بیماری و کاهش خطرات همه گیری آن راهپیمایی روز قدس مانند سالیان قبل دور حال برگزاری است و مردم با حضور پر خروش خود در میدان بار دیگر به رژیم غاصب و استکبار جهانی ثابت کرده اند که تا آزادی قدس شریف دیگر راهی نمانده است.

مردم استان فارس و شهر شیراز نیز امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه برابر با ۲۷ رمضان المبارک سال ۱۴۴۳ هجری ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح  همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند.

راهپیمایی روز قدس در استان فارس تا دقایقی دیگر آغاز می شود


راهپیمایی از «میدان امام حسین (ع)» آغاز و در مسیر بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره) ادامه خواهد یافت و محل تجمع و قرائت قطعنامه نیز شبستان حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) است. سخنران رسمی این مراسم در شیراز، سرتیپ پاسدار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در پایان، راهپیمایان در نماز جمعه شیراز به امامت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس شرکت می کنند.

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه فارس امسال هم آماده اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.  گفتنی است، ۳۸۰ برنامه ساز و خبرنگار در قالب ۹۵ گروه رسانه‌ای راهپیمایی روز جهانی قدس در فارس را پوشش می دهند.



راهپیمایی روز قدس در استان فارس تا دقایقی دیگر آغاز می شود


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان