کد خبر: ۱۵۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ثمره جهاد ملت ایران ایجاد موج مقاومت در برابر مستکبران سراسر جهان بود

سردار نقدی امروز ۹ اردیبهشت ماه در سخنرانی روز قدس در جمع راهپیمایان شیراز با سلام درود فرستاد بر ملت قهرمان ایران و گفت: آفرین بر ملتی که علی زمان خود را شناخت و در دوره جاهلیت مدرن پرچم علوی که در خیبر و خندق برافراشته شده بود را به دست گرفت . 
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه ، سردارمحمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز ۹ اردیبهشت ماه در سخنرانی روز قدس در جمع راهپیمایان شیراز سلام درود فرستاد بر ملت قهرمان ایران و گفت: آفرین بر ملتی که علی زمان خود را شناخت و در دوره جاهلیت مدرن پرچم علوی که در خیبر و خندق برافراشته شده بود را به دست گرفت.

وی عنوان کرد: باید بر مردم آگاه و بصیری که همه سختی ها را در راه حفظ پرچم علوی و حسنی و حسینی تحمل کردند و سر و دست و جوان دادند و محاصره‌های اقتصادی را تحمل کردند، مرحبا گفت.
سردار نقدی افزود: مرحبا بر مردمی که وعده امامشان را عملی کردند ولایت فقیه را پاس داشتند و صد شکر خدای متعال را که این تلاش ها و جهادها و گذشت و فداکاری ملت ما را بی نصیب نگذاشته و همه جا آنها را پیروز کرده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه عنوان کرد: اگر امروز میبینیم که مردم بعد از ۲سال کرونایی اینگونه با عظمت و شور و شوق و عشق به صحنه آمده اند و پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشته اند، به این خاطر است که پاسخ کوبنده به دشمنان بدهند، چون دشمن انتظار داشت که همان ١٠ سال پیش که تحریم‌های سخت اعمال کرد به زعمشان شش ماه بعد مردم ایران برای مطالبه نان به خیابان بیایند واما مقابل نظامی که خود ابجاد کرده بودند بایستد امروز بعد از ۱۰-۱۲ سال به خیابان‌ها آمده‌اند تا مزد آمریکا را کف دستشان بگذارند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به آنها پاسخ بدهند؛ خداوند هم پاداش این استقامت‌ها را به خوبی داده و در همه عرصه‌ها ملت ما را پیروز کرد.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین یکی از مسائلی است که ملت ایران در میدان آن وارد شد یک نمونه از جریان پیروزی های مداوم ملت ایران است،اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از آغاز پیدایش نکبت بارش همیشه دست برتر را در تمام جنگ‌ها داشت؛ در ١٩٦٧ میلادی وقتی که پای آنها روی زمین محکم شد در شش روز کشورهای عربی را شکست دادند و آنها را به عقب راندند و فلسطی نامروزی را زیر چکمه‌های خورد آوردند.
نقدی ادامه داد: در ١٩٧٣ میلادی هم مصر و اردن و سوریه خواستند انتقام آن جنگ را بگیرند اما رژیم صهیونستی با کسب کمترین پیشروی‌ها بلافاصله آنها را سرکوب کردند و بخش اعظم ارتش این کشورها نابود شد و شکست خورند و از این میدان خارج شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در سال ١٩٨٢ میلادی وقتی رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد نیمی از لبنان را تصرف و بیروت را در اختیار گرفت و لذا همیشه این رژیم روی نوار پیروزی حرکت کرده بود اما از روزی که فرزندان امیر المومنین(ع) و خون خواهان امام حسین(ع) وارد میدان شدند و پرچم را در دست گرفتند، شکست‌های کشور همیشه پیروز آغاز شد و طعم اولین شکست‌ها را چشیدند.

به گفته وی از آن روز تاکنون با حرکت حزب‌الله عقب رانده شدند و حتی طعم یک پیروزی را نچشیده و همه عملیات‌هایشان با شکست مواجه شده است، در واقع حزب‌الله نه نتها او را بیرون راند بلکه در جنگ ٣٣ روز تسلیم آتش بس شدند.

نقدی در ادامه با تاکید بر اینکه این عظمت حزب‌الله ناشی از آموزه‌ها و الهامات مردم قهرمان ایران است که آنها را دعوت به ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: اینها ثمره جهاد ملت ایران بود که ملت‌های منطقه با صبر در مقاومت علیه دشمن آشنا شدند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رژیمی که ادعای حاکمیت نیل تا فرات داشت در سرزمین‌هایی که اشغال کرده دیوارهای بتنی کشیده تا مبادا آسیب ببیند و در واقع آنها در خانه خود هم امنیت ندارند.

نقدی با ابراز امیدواری از اینکه پیروزی‌هایی که خداوند به ملت ایران داده با فتح بیت المقدس تکمیل شود، گفت: این فتح نزدیک است.

وی تصریح کرد: برخی افراد تعبیری اشتباهی از فرمایش رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل تا ٢٥ سال دیگر داشته و برای آن هم کلیپ درسته کرده‌اند در حالی‌که رهبری چنین فرمایشی نداشته‌اند و این رژیم خیلی زودتر ساقط می‌شود؛ علائم این پیروزی هم آشکار است و لذا اگر از پیروزی قریب‌الوقوع صحبت می‌شود، یک مسئله ذهنی نیست و آنها باید قبل از اینکه دست مجاهدان به آنها برسد، چمدان‌هایشان را بردارند و بروند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خطاب به مردم ایران گفت: شما امروز بیشتر راه را پیموده و سختی‌ها را تحمل کرده‌اید و به پیروزی‌های بزرگ هم نزدیکیم اما شاید در این پیروزی تاخیر افتاده تا ما آماده تر شویم.
نقدی با بیان اینکه برای تحقق دولت اسلامی همه باید دست به دست هم بدهیم چون بدون همکاری و همیاری این مهم شکل نخواهد گرفت، افزود: همه ما باید راهها و مسیرها را برای اطرافیان و دولت تسهیل کنیم و یک الگوی تمام عیار برای همه دنیا ارائه دهیم و دولتی شکل یابد که در درونش فسادی وجود نداشته باشد، دستگاه قضایی که بتواند موانع اجتماعی را از بین برود و ناجا و ارتش و سپاهی هم بتوانند تمام مقررات اسلامی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه بیش از هر چیزی برای تحقق و تشکیل دولت اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر نیاز است، تصریح کرد: برخی دوستی رژیم صهیونستی با امارات را تعبیر به پیروزی و پیشروی می‌کنند که اینگونه نیست و اینها شکست رژیم صهیونستی است و آشکار شدن و کنار رفتن پرده‌هاست تا کشورهای منطقه تکلیف خود را بدانند و بفهمند دوست و دشمن کیست که خوشبختانه آشکار سازی روابط توسط خود دشمن بروز و نمود پیدا کرد.

نقدی در ادامه با اشاره به وعده پیروزی اسلام که حضرت امام(ره) داده بود، گفت: این اتفاق در عراق، سوریه، یمن، کرانه باختری، غزه و ... افتاده و به زودی در فلسطین اشغالی می افتد و به زودی راهپیمایی را در قدس شریف برپا و نماز را همه امت اسلام به امامت زعیم عالیقدر مسلمانان جهان، اقامه می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه حمایت حاکمان مرتجع برخی کشورهای عربی منطقه از فلسطین، نمایشی بود و آنان در مواقع حساس از پشت خنجر می‌زنند، عنوان کرد: امروز مردم مظلوم فلسطین فهمیدند که مردترین مردان، فرزندان علی ابن ابی طالب(ع)، شاگردان مکتب اهل بیت(ع) و پیروان مکتب ولایت هستند.

انتهای پیام /س
نظرات بینندگان