کد خبر: ۱۵۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه:

قدس قلب تپنده امت اسلام است

سردار حبیبی عنوان کرد: ما پیامی به مردم نمی‌دهیم مردم به ما پیامی می‌دهند ما اصلا آمدیم پیام مردم را گوش دهیم و هیچ وقت صحنه را ترک نکردند و می‌بینیم که مردم همچنان دارند اضافه میشوندولی دشمنان ما خوب می‌دانند کسی که باخته شروع می‌کند به داد غار کردن و انشالله قطعا سر به زیر می‌شوند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس  در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این رسانه عنوان کرد: ما پیامی به مردم نمی‌دهیم مردم به ما پیامی می‌دهند ما اصلا آمدیم پیام مردم را گوش دهیم و هیچ وقت صحنه را ترک نکردند و می‌بینیم که مردم همچنان دارند اضافه میشوندولی دشمنان ما خوب می‌دانند کسی که باخته شروع می‌کند به داد غار کردن و انشالله قطعا سر به زیر می‌شوند و امروز هم یک مشت دیگر از طرف مردم ما بهشون خواهد خورد قدرت ما مردم ما است. قدس قلب تپنده اسلام است.

وی ادامه داد: ما در بین کشور هایی که ادعای قدرت می‌کنند وضعیت امنیتی ما بالا تر از آن است مردم احساس آرامش می‌کنند چرا چون خود مردم شاخه ایی از ایجاد امنیت و آرامش هستند. خیلی ساده کسی اگر خدایی نکرده ابهامی برایش است آماری که خودشان دارند می‌دهند و در اختیارتمام اینترنت ها هست برید ببینید امارماهم نگاه کنید اصلا قابل مقایسه نیست افتخار ما این مردم است.  

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان