کد خبر: ۱۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
استاندار فارس در گفتگو با شیرازه:

مسئولین با تلاش، جدیت و پاکدستی باید حق مردم را ادا کنند

ایمانیه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، حضور مردم همیشه در صحنه ایران را برای حمایت از آرمان های انقلاب حتی با مشکلات معیشتی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که مسئولین با تلاش، جدیت و پاکدستی باید حق مردم را ادا کنند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شیرازه عنوان کرد: خوشحالم که بعد از دوسال خوشبختانه تعداد بیماران  کرونا کاهش پیدا کرده و  فرصت حضور مجدد مردم در صحنه انقلاب فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مردم ایران علی رقم اینکه مشکلات متعددی مخصوصا در مشکلات معیشتی دارند  و هرگز این موضوعات را قاطی نکردند و مشکلات معیشتی را به حساب انقلاب نگذاشتند بلکه به حساب نوع مدیریت ها گذاشتند بنابراین همواره در کنار انقلاب و به پای آرمان های آن ماندند و ما انشالله بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم که حق مردم است.


بنابه گفته استاندار فارس، بهترین راه حل برای تغییر مردم برای ادامه حضورشون تلاش و جدیت و پاک دستی جهادی کار کردن ما مسئولین است. روز قدس نماد وحدت مسلمان ها و حتی آزادی خواهان غیر مسلمان جهان بر علیه ظلم استکبار صهیونیسم است.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان