کد خبر: ۱۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

آزادی قدس شریف وعده الهی است

سردار بوعلی با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی و ضد صهیونیستی مردم ایران تا آزادی قدس همیشگی است، افزود: آزادی قدس طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، وعده الهی است که حق بر باطل پیروز خواهد شد. که ظلم ماندگار نیست بنابراین قدرت رژیم جعلی صهیونیستی روبه افول است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شیرازه ضمن اشاره به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد:  مردم ثابت کردند که هروقت حامی انقلاب اسلامی و آرمان  های انقلاب اسلامی بوده، فارغ و خارج از هر سازمانی خودجوش در صحنه حضور پیدا کردند.

سردار بوعلی با بیان اینکه همیشه اوج حضور مردم ما در جا و مکانی است که با علاقه و مکان خودشون اعتقاد و باوری که نسبت به امام و انقلابی که دارند حاضر می‌شوند، تاکید کرد که خود این بزرگ ترین پیامی است که مردم ما همواره در راهپیمایی های ملی مثل روز جهانی قدس نمایان کردند. امروز هم بعد از دوسال کرونا و تعطیلی با زبان روزه حضور پر شور مردم را  شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی و ضد صهیونیستی مردم ایران تا آزادی قدس همیشگی است، افزود: آزادی قدس طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، وعده الهی است که حق بر باطل پیروز خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که ظلم ماندگار نیست بنابراین قدرت رژیم جعلی صهیونیستی روبه افول است.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان