کد خبر: ۱۵۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار:

امروز رعد حازمها ثابت کردند رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است

امیر جاهدی گفت:انقلاب اسلامی روحی تازه در کالبد مستضعفین عالم خاصه مردم فلسطین دمید و ثابت کرد تنها راه پیروزی نهایی نشستن بر پشت مذاکره و فریاد سازش سر دادن با این غده سرطانی نیست.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،امیرجاهدی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در اقشار بسیج در ابتدا با اشاره کوتاه به سه دوره انتفاضه مردم فلسطین گفت:انقلاب اسلامی روحی تازه در کالبد مستضعفین عالم خاصه مردم فلسطین دمید و ثابت کرد تنها راه پیروزی نهایی نشستن بر پشت مذاکره و فریاد سازش سر دادن با این غده سرطانی نیست بلکه راه پیروزی مقاومت و ایستادگی و حفظ وحدت بر مبنای سنت پیامبر(صل) و احکام نورانی قرآن است.

جاهدی ضمن اشاره به شکستهای پی در پی مستکبرین در عالم از جنگهای ۳۳ روزه و ۲۲ و ۸ و ۱۲ روزه سال گذشته و عملیات اخیر شهید رعد حازم این را نشانه از هم پاشیده شدن هیمنه پوشالی مستکبرین دانست و تاکید کردن پیام امام راحل ما امروز در گوشه گوشه عالم رخنه کرده و قطعا با تکیه بر وعده های الهی حزب الله پیروز نهایی نبردها ست و اقدامات سخیفی چون عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

این مقام مسئول در پایان با تقدیر از حضور دشمن شکن مردم در این روز تاریخی از تمامی مسؤلین درخواست کردند با تمام توان برای گره گشایی از زندگی و معیشت مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، جاهدی
نظرات بینندگان