کد خبر: ۱۵۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

عیدانه های شبکه فارس در عید سعید فطر

صداوسیمای فارس به مناسبت عید فطر ویژه برنامه های متنوع ، شاد و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است. 
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علیرضا باغمنش معاون سیمای مرکز فارس گفت : صبح روز عید فطر ، ساعت ۷ ، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر شاهچراغ به صورت زنده روی آنتن می رود. 

 باغبانمنش با بیان اینکه ویژه برنامه های متنوع ، شاد ، مفرح و سرگرم کننده ای برای بینندگان تدارک دیده شده افزود : در صورتی که دوشنبه عید فطر اعلام شود ویژه برنامه شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه شنبه عید فطر اعلام شود این ویژه برنامه، سه شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد.

وی ادامه داد : این ویژه برنامه زنده ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰با دعوت از مجریان شبکه فارس ، نخبگان ، ورزشکاران ، هنرمندان و شاعران برجسته استان ، برگزاری مسابقه ، طنز و  اجرای خوانندگان مطرح فارس روی آنتن می رود.

معاون سیمای فارس بیان کرد : پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت ۱۴ ، برنامه کودکان و نوجوان ویژه عید فطر و پخش برنامه پرمخاطب پسین دلگشای رادیو فارس از سیمای شبکه فارس ساعت ۱۸:۳۰تا ۱۹:۳۹ بصورت زنده از دیگر برنامه های شبکه فارس به مناسبت عید فطر است.

باغبانمنش افزود : برنامه دلگشا ویژه عید فطر از شامگاه عید هر شب ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۳ زنده از سیمای فارس پخش خواهد شد.

وی گفت: به دلیل تقارن ایام عید فطر با هفته معلم و هفته کارگر با دعوت از این قشرهای زحمتکش و ارزشمند در برنامه دلگشا تلاش می شود برنامه شاد و بانشاطی برای بینندگان پخش شود.

معاون صدای مرکز فارس تصریح کرد : به مناسبت دو روز تعطیلی عید فطر برنامه های شاد و پرمخاطب نارنجستان ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ و  پسین دلگشا ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از رادیو فارس به صورت زنده پخش خواهد شد.

یاسرجمالی افزود : این دو ویژه برنامه شامل بخش های طنز ، ترانه ، موسیقی و سرودهای شاد و عیدانه ، نمایش ، تلفن و پیامک های مخاطبان ، گزارش های مردمی ،  ارتباط با شهرستان ها و اطلاع از حال و هوای عید فطر در این مناطق خواهد بود.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس هم با بیان اینکه بخش های خبری ۱۶رادیو و ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ تلویزیون رویدادهای استان در ایام عید را به سمع و نظر مخاطبان می رسانند افزود : پخش نماز عید فطر در شیراز و شهرستان ها ، گزارش های شاد مردمی ، گزارش در خصوص فضایل و اعمال عید فطر در دستور کار معاونت خبر فارس قرار دارد.

معاون فضای مجازی شبکه فارس  گفت : پوشش و اطلاع رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ آداب و سنن اهل سنت جنوب فارس در خصوص عید فطر از مهمترین برنامه های فضای مجازی شبکه فارس است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، صدا و سیما
نظرات بینندگان