کد خبر: ۱۵۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر دانشگاه در چهار ماهه پایانی سال ۱۴۰۰

هاشمی اصل از تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر دانشگاه در چهار ماهه پایانی سال ۱۴۰۱، به عنوان یکی از ماموریت های مهم این معاونت در سال گذشته یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیز موضوع تبدیل وضعیت کارکنان، از دیگر برنامه های در دست اقدام این معاونت محسوب می شود
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست خبری آغاز هفته ملی سلامت،که امروز ۱۷ اردیبهشت ماه، برگزار شد، به بخشی از تلاش های انجام گرفته در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در دوران کرونا اشاره کرد.

 
وی با اشاره به گستردگی بیش از ۴۴ هزار نفری خانواده سلامت فارس شامل کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان، افزود: اعضای مجموعه سلامت استان در طی بیش از دو سال دوران کرونا، ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری تلاش کردند و در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز تلاش می شود تا زمینه توسعه خدمات رفاهی برای آنان فراهم شود.

 هاشمی اصل از تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر دانشگاه در چهار ماهه پایانی سال ۱۴۰۰، به عنوان یکی از ماموریت های مهم این معاونت در سال گذشته یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیز موضوع تبدیل وضعیت کارکنان، از دیگر برنامه های در دست اقدام این معاونت محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار کرد: این معاونت در ایام کرونا نیز کوشیده است تا روند توسعه زیرساختی خدمات حوزه سلامت، به روال گذشته ادامه داشته باشد که بهره برداری از بیمارستان شهدای سلامت نی ریز، از جمله این اقدامات بوده است.

۳ بیمارستان و مرکز درمانی در فارس، راه اندازی می شود

وی در ادامه از برگزاری آزمون استخدام نیرو برای این بیمارستان و همچنین سه مرکز در دست افتتاح دیگر با نامهای بیمارستان حضرت امام علی علیه السلام کازرون، بیمارستان ۳۲ تختخوابی گله دار و مرکز ۱۰ تختخوابی شهرستان نی ریز در استان خبر داد که به زودی این نیروها کار خود را در مجموعه سلامت استان آغاز می کنند.

 هاشمی اصل در بخش دیگری از صحبت های خود، پیگیری برای پرداخت مطالبات مجموعه سلامت استان با مجموعه وزارت بهداشت، سازمان های بیمه گر و سازمان برنامه و بودجه با برگزاری نشست های هم اندیشی متعدد را دیگر محور فعالیت های این معاونت برشمرد و اظهار کرد: بخشی از این تلاش ها با شتاب بخشیدن به پرداخت معوقه های کارکنان دانشگاه، به ثمر رسیده و تسریع این امر نیز در حال پیگیری است.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی سه بیمارستان بزرگ در شیراز، از پیگیری این معاونت برای سرعت بخشیدن به روند احداث این پروژه ها و افزوده شدن به چرخه سلامت استان خبر داد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان