کد خبر: ۱۵۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ثبت نام حج ۱۴۰۱ آغاز شد

مدیر حج و زیارت فارس گفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر استان فارسی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،علی رضا زینلی مدیر حج و زیارت فارس، گفت: ثبت نام از متقاضیان حج تمتع از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده که سهمیه استان فارس هزار و ۲۰۰ نفر است.

زینلی با بیان این که متقاضیان تشرف به حج تمتع امسال از بین ثبت نامی‌های کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ است افزود: متقاضیانی که وجه پرداخت کرده و انصراف نداده اند و به دلیل برگزار نشدن مراسم حج در ۲ سال اخیر موفق به تشرف نشدند، می‌توانند از طریق سامانه به آدرس tamatoreserve.haj.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب کاروان اقدام کنند.

وی گفت: افراد متقاضی باید کمتر از ۶۵ سال سن داشته یعنی متولدین ۱۰ تیر ۱۳۳۶ و پس از آن باشند.

مدیر حج و زیارت فارس، با بیان این که زائران ایرانی خانه خدا حدودا از ۲۳ خرداد ماه امسال اعزام می‌شوند افزود: افرادی که تاریخ ودیعه گذاری بانکی و ثبت نام اولیه در بانک ملی آن‌ها مربوط به تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ و قبل از آن باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند.

زینلی با تاکید بر این که افراد باید حداقل ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند و قبل از اعزام هم دوز سوم را تزریق کنند گفت: مذاکره برای پذیرفتن همه واکسن‌ها در عربستان در حال انجام است

مدیر حج و زیارت فارس در پایان گفت: زائران استان فارس امسال مدینه بعد هستند یعنی اول به مکه سپس به مدینه مشرف می‌شوند و در نهایت به ایران اسلامی باز می‌گردند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، حج
نظرات بینندگان