کد خبر: ۱۵۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
جانشین فرماندهی سپاه فجر:

سَبکِ زندگی شهدا بهترین الگو و شاخص برای زندگی مومنانه است

عبدالله زاده گفت: دیدار منظم و مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگران و تلاش در راستای پیگیری امور و حل مشکلات ایشان وظیفه مهم مسئولان و مدیران است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حسن عبدالله زاده جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در دیدار با خانواده شهدای روحانی استان فارس با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حماسه آفرینی شهداست، گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت بخصوص برای نسل نوجوان و جوان کشور رسالت اصلی دست اندرکاران دستگاه های فرهنگی و هنری است.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و هنرمندان متعهد و انقلابی با تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر سَبکِ زندگی شهدا را که بهترین الگو و شاخص برای زندگی مومنانه و سعادت در دنیا و آخرت است برای جامعه و نسل جوان تبیین کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تاکید بر اهمیت و لزوم دیدار و رسیدگی به امور خانواده های شهدا، گفت: دیدار منظم و مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگران و تلاش در راستای پیگیری امور و حل مشکلات ایشان وظیفه مهم مسئولان و مدیران است.

حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس نیز با بیان اینکه کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می شود، گفت: شهدای روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشتند و این کنگره با هدف پاسداشت یاد و خاطره ایشان و تکریم خانواده های شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان