کد خبر: ۱۵۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

در اعلام ناکامی ها پرهیزی نداریم/اتباع غیرمجاز تا خردادماه برای تعیین تکلیف مهلت دارند

محبی پورتاکید کرد: از اعلام ناکامی‌ها پرهیزی نداریم، زیرا کسی که به عمد خود را در مسیر خیانت و شکست قرار نداده باشد در اعلام آن ابایی نخواهد داشت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،اسماعیل محبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس دوشنبه ١٩ اردیبهشت در ادامه سلسله نشست‌های مدیران پاسخگوی استان فارس، در جمع خبرنگاران گفت: انتظار است خروجی این جلسات نگاهی به اقدامات گذشته و بیان برنامه‌های آینده دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی ضمن تاکید براینکه مردم باید بدانند که مسئولان نظام چه اقداماتی تحت چه شرایطی انجام داده و در چه کارهایی موفق نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: از گفتن عدم موفقیت‌ها پرهیزی نداریم، زیرا کسی که به عمد خود را در مسیر خیانت و شکست قرار نداده باشد در اعلام آن ابایی نخواهد داشت.

محبی‌پور خاطرنشان کرد: مدیران ما باید این مسئله را برای مردم توسط رسانه‌ها روشن کنند که قرار است چه کنیم و چگونه به هدف برسیم؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه با بیان اینکه چرایی و چگونگی دو موضوعی است که اصحاب رسانه باید در ارتباط با مدیران آن مطالبه کنند، گفت: اگر این دو سال پاسخ داده شود نشان داده می‌شود که مدیران با داده‌های دقیق می‌توانند پاسخگو باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مهمان دوستی و رابطه انسانی مردم با یکدیگر موجب شده تا فارس و شیراز جذابیت داشته باشد و اگرچه فضای تاریخی و گذشته ما جذابیت دارد اما آن نوع دستی موجب رابطه انسانی صحیح مردم ما با میهمانان شده است.از جمله نمادهای قابل توصیف حس نوع دوستی، سیل ٩٨ است که ابعادی جهانی پیدا کرد و دیگری موضوع شیوع کرونا و کمک‌های مومنانه.

محبی‌پور تصریح کرد: امروز بهزیستی فارس به دلیل همراهی، مشارکت و نوع دوستی مردم از موفق ترین دستگاههای اجرایی است که باید در مسیر تقویت آن گام‌های موثری برداشته شود.

معاون استاندار فارس  در این جلسه به ساماندهی فضای شهری، اتباع بیگانه، معتادین متجاهر، کودکان خیابانی و کار و متکدیان اشاره و بیان کرد: در بحث متعادین متجاهر از دی ماه سال ۱۴۰۰ کار جمع آوری آغاز شده است.

وی در پایان اظهار کرد: طرح شناسایی اتباع بیگانه از فرودین ماه آغاز شده و اتباع غیرمجاز تا خردادماه برای تعیین تکلیف مهلت دارند و پس از خرادماه هیچ کسی ثبت سامانه نمی‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان