کد خبر: ۱۵۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
همزمان با رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در سراسرکشور:

۲۷ گروه جهادی قیروکارزین یاری رسان محرومترین نقطه شهرستان شدند

همزمان با رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در سراسرکشور ۲۷ گروه جهادی قیروکارزین در عرصه های مختلف یاری رسان محرومترین نقطه شهرستان شدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمد رسول رضاییفرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین به مناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه‌ای( مدظله العالی) اظهار داشت: مهمترین برنامه ای که در این هفته پیش بینی شده، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی است. این رزمایش از 17 اردیبهشت اجرایی شده است و تا ٢٦ اردیبهشت به مدت ١٠ روز ادامه خواهد داشت.

۲۷ گروه جهادی قیروکارزین  یاری رسان محرومترین نقطه شهرستان شدند

وی با بیان اینکه این رزمایش در شهرستان با 27 گروه جهادی و بیش از 350 نفر طراحی شده است اظهار داشت: منطقه هدف در بخش افزر و منطقه زاخرویه است که توسط گروه های جهادی در عرصه های کشاورزی، آب رسانی، سلامت ، عمرانی، دامپزشکی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی پروژه تعریف شده به اجرا در خواهد آمد.

روز گذشته آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان قیروکارزین با صبحگاه مشترک و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، سرپرست فرمانداری، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و دیگر مسئولان و گروه های جهادی مستقردر میدان صبح گاه آغاز شد.

در ادامه مراسم گروه های جهادی به مناطق محروم بخش افزر شهرستان اعزام گردیده ودر عرصه های مختلف به خدمت رسانی به محرومین پرداختند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان