کد خبر: ۱۵۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز خبرداد:

فعالیت ۳۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی شمال غرب شیراز

بنائی خیرآبادی از فعالیت ۳۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی شمال غرب شیراز خبر داد و گفت:بسیجیان گروه جهادگران فاطمی در محله قصر قمشه شیراز خدمات رایگان به مردم ارائه کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در حاشیه رزمایش جهاد گران فاطمی در قصر قمشه در جمع خبرنگاران  گفت:  از ۱۶تا ۲۶  اردیبهشت دهه بسیج سازندگی نامگذاری شده و به همین مناسبت در قالب رزمایشی گروه‌های جهادی متعددی در سراسر استان با حضور در مناطق کم برخوردار شیراز به صورت رایگان به مردم و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در عرصه های مختلف خدمات رسانی و عمرانی در محدوده شمال غرب بویژه شهرک قصر قمشه از سه روز قبل مستقر شده اند.گفت:  مرمت و بازسازی منازل محرومین ، ایستگاه صلواتی ، آرایشگاه مردانه ، مشاوره ، ویزیت رایگان پزشکان درتخصص های مختلف از جمله اقدامات در حال انجام در قصر قمشه می باشد که تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.

بنایی خیرآبادی افزود: کارگاه های اشتغالزایی که از قبل افتتاح شده به ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف  در زمینه خیاطی، عرقیات از دیگر اقدامات میباشد.

 فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی ، اجرای سرود زنده ، اطعام و توزیع بسته معیشتی وغذای گرما از جمله برنامه های که این روز ها درحال انجام می باشد .

وی در پایان گفت: هدف از اجرای رزمایش گروه های جهادی خدمت  به اقشار کم برخوردار و آگاهی مردم از فعالیت های جهادی بسیج سازندگی می باشد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان