کد خبر: ۱۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

استفاده از تمام ظرفیت های سپاه فجر برای آبرسانی به ۳۷۴روستا در فارس

سردار بوعلی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه در استان فارس آبرسانی به ۳۷۴روستا و منطقه محروم در ۲۰ شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از ۵۳۰ کیلومتر خواهد بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر  فارس در بازدید از طرح آبرسانی منطقه کَنده ای با بیان اینکه این طرح در منطقه صعب العبور کوهستانی و دارای شیب قائم، قرار دارد: گفت: طول شبکه آبرسانی در این منطقه بیش از ۹ کیلومتر خواهد بود که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در مناطق صعب العبور برای و حمل و نقل و انتقال بخشی از امکانات از بالگرد استفاده خواهد شد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه در استان فارس آبرسانی به ۳۸۴روستا در ۲۰ شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از ۵۳۰کیلومتر خواهد بود.

بوعلی خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی بر مبنای تفکر و نگاه جهادی و خدمت رسانی به مردم اجرا می شوند و هر میزان در اعتبار این طرح ها صرفه جویی شود صرف عمران و آبادانی همان مناطق خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان افزود: هدف اصلی این پروژه ها رساندن آب شُرب سالم به منازل و بهره مندی مردم شریف فارس از این نعمت است که با بکارگیری ظرفیت ها و امکانات سپاه فجر، همیاری مردم و همکاری سایر نهادها اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان