کد خبر: ۱۵۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

راه اندازی نخستین پایگاه مقاومت فضای مجازی کشور در شیراز

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: زیرساخت‌های فنی و سرور‌های مورد نیاز این مراکز آماده شده و یک هزار و ۶۰۰ مربی نیز در این رابطه فعال شده اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،سرداریداله  بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز 21 اردیبهشت در آیین افتتاح مراکز تخصصی سواد در فارس که با مشارکت سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، جهاد دانشگاهی استان و آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار شد،  ازافتتاح نخستین پایگاه مقاومت فضای مجازی کشور در شیراز با عنوان پایگاه مقاومت فضای مجازی احمد ابن موسی(ع) خبرداد وگفت: تا پایان شهریور ماه پنج پایگاه مقاومت فضای مجازی در پنج شهرستان فارس راه اندازی می‌شود.

وی افزود:زیرساخت‌های فنی و سرور‌های مورد نیاز این مراکز آماده شده و یک هزار و ۶۰۰ مربی نیز در این رابطه فعال شده اند.

بوعلی با بیان اینکه استان فارس یکی از بزرگ ترین شبکه های سایبری و گردان ها را دارد، اظهار کرد: استان فارس با داشتن بزرگترین گردان سایبری و  شبکه های حوزه محور در حوزه های مقاومت همچنین شبکه های رصد در فضای مجازی با محوریت جریان فعال در این فضا و ایجاد شعب نسرا در سواد رسانه  یکی از استان های فعال  رسانه ای است.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به اینکه این استان در ابعاد مختلف دارای ظرفیت های بی شماری است، اظهار کرد: در هر موضوعی که بخواهیم ورود کنیم جوان ها حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند نقش آفرین باشند  و همیشه  در حوزه ملی و بین المللي بدرخشند و ایده ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه  شاهد هستیم فضای مجازی روز به روز در حال گسترش است، اعلام کرد: ما نیز از سال گذشته در تامین نیروهای انسانی گام های بلندی برداشتیم  و به دنبال این هستیم در سراسر استان این کار دنبال شود.
 
بوعلی همچنین اظهار کرد: در موضوع فضای مجازی با اولیوت تحقق سند راهبری  ۱۰ ساله کار را دنبال خواهیم کرد و سعی کرده ایم در حوزه زیر ساختی نیز زیر بنای فضای مجازی را ارتقا دهیم.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، سردار ، بوعلی
نظرات بینندگان