کد خبر: ۱۵۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

خانواده های پر جمعیت یارانه بیشتری دریافت می کنند

عزیزی بیان کرد:خانواده هایی که عائله اشان بیشتر است از یارانه بیشتری بهرمند میشوند و قطعا باید مورد حمایت قرار بگیرند چرا که کسانی که تعدادشان زیاد است هزینه زندگی اشان سنگین تر از کسانی هستند که از تعداد کمتری برخوردار هستند.
 به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:خانواده هایی که عائله اشان بیشتر است از یارانه بیشتری بهرمند میشوند و قطعا باید مورد حمایت قرار بگیرند چرا که کسانی که تعدادشان زیاد است هزینه زندگی اشان سنگین تر از کسانی هستند که از تعداد کمتری برخوردار هستند.

عزیزی افزود:فرض کنید خانواده ایی ۸ نفره که جز دهک های آسیب پذیر هستند و نفری ۴۰۰ هزار تومان  یارانه دارند جمعا ۳میلیون دویست هزار تومان از دولت دریافت می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: قبلا منابع در اختیار افرادی بود که به اسم  وارد کننده این  منابع را دریافت میکردند اما هیچ کالای اساسی  را وارد نمیکردند و در نتیجه گرانی  وجود داشت و ارز از بین رفته بود همچنین مردم با تورم زندگی می‌کردند البته دولت میتواند افکار عمومی را آماده کند که گفتگوی رئیس جمهور بخشی از این خلا را جبران کرد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان