کد خبر: ۱۵۴۰۲۰
ماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان مطرح کرد:
عزیزی گفت:اگر قرار باشد مجدد یارانه ها را به تعدادی از سلاطین وارد کننده و سودجویان اقتصادی پرداخت کنند، مسلما این امری غیر منطقی و ناعادلانه می باشد، پس با این روش یارانه به افرادی تعلق میگیرد که واقعا مستحق آن هستند، فلذا این روش راهکار مناسب تری در راستای حمایت از قشر متوسط و ضعیف جامعه است.
تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
به گزارش سرویس چند رسانه ای شیرازه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در گفتگو با خبرنگار این رسانه، اظهار کرد: مقرر شده اجرای طرح ساماندهی یارانه ها بر اساس یک برنامه زمان‌بندی صورت گیرد پس دلیلی برای گرانی وجود ندارد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس تصمیم گیری در خصوص حذف ارز ترجیحی را به دولت واگذار کرده؟ افزود: چیزی به نام حذف ارز ترجیحی وجود ندارد،بلکه طرحی ارائه شده به نام «هدفمند سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»که قطعا به نفع مردم خواهد بود، چون اگر قرار باشد مجدد یارانه ها را به تعدادی از سلاطین وارد کننده و سودجویان اقتصادی پرداخت کنند، مسلما این امری غیر منطقی و ناعادلانه می باشد، پس با این روش یارانه به افرادی تعلق میگیرد که واقعا مستحق آن هستند، فلذا این روش راهکار مناسب تری در راستای حمایت از قشر متوسط و ضعیف جامعه است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان