کد خبر: ۱۵۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد:

جریمه ۷۹ میلیاردی گران فروشان در فارس

سالاری از جریمه ۷۹ میلیاردی گران فروشان در فارس خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون به ۱۶۳۰ فقره پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.
 به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه ،غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون به ۱۶۳۰ فقره پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است، گفت: بیشترین فراوانی این پرونده‌ها مربوط به گرانفروشی کالا‌های اساسی بوده که عمدتا در گشت‌های مشترک تعزیرات تشکیل شده است.

وی از جریمه ۷۹ میلیارد ریالی گران فروشان در این مدت خبر داد و عنوان کرد: گرانفروشی خصوصا در حوزه کالا‌های اساسی خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در این راستا مقرر شده برای این قبیل پرونده‌ها مجازات اشد اعمال شود.

 سالاری با اشاره به مصوبه جدید سران قوا اظهار کرد: طبق این مصوبه جریمه‌ها و مجازات تعزیرات در هر مرتبه پنج برابر می‌شود و بر این اساس نیز اختیاراتی ویژه به روسای شعب داده شده تا قبل از صدور رأی امکان پلمپ و نصب بنر را برای واحد‌های متخلف داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نظارت مردمی کم هزینه‌ترین و در عین حال موثرترین راه در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات است که در این راستا گزارشات شهروندان درسامانه‌های ارتباطی ۱۲۴ و ۱۳۵ می‌تواند تاثیر بسزایی در کنترل بازار و کاهش تخلفات داشته باشد.


انتهای پیام/ف


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، سالاری
نظرات بینندگان