کد خبر: ۱۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت:

نظارت بر عرضه کالا های اساسی در مرودشت تشدید شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی از تشکیل ده تیم نظارتی به منظور رصد قیمت ها، موجودی و عرضه به موقع کالاها در مرودشت خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی شهرستانهای شیرازه، منصور امیریان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: تیم های بازرسی زیر نظر جهاد کشاورزی فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی شامل مواد پروتئین، نانوایی ها و غیره را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه مشاهده شده است که در برخی فروشگاه های عرضه مرغ، درج قیمت انجام نمی شود، از بازرسان این مدیریت خواست در زمان بازرسی قیمت را کنترل کنند و درصورت عدم درج قیمت تذکرات لازم صورت بگیرد.

امیریان با اشاره به اینکه دستورالعمل فعالیت نانوایی ها نیز به زودی در قالب بنردر بیرون از نانوایی نصب خواهد شد، تصریح کرد: قیمت نان، ساعات کار، روزهای تعطیلی واحد صنفی، وزن چانه و هر موردی که نیاز است مراجعه کننده مطلع شود، باید در سردر واحد صنفی نصب شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ضمن اخطار به محتکران و گران‌فروشانی که به هر دلیلی مایحتاج عمومی را از شبکه‌ی توزیع خارج کنند، ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار شامل عدم موجودی، عدم رعایت قیمت و عدم درج قیمت را به شماره ۱۲۴ زیر نظر اداره صمت و شماره های داخلی ۲۰۹ و ۲۱۲ جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

امیریان با تاکید بر اینکه قبلا  پلمپ فروشگاه های متخلف طی فرایندی انجام می شد، به فروشندگان هشدار داد، در شرایط کنونی بازرسان مجاز هستند بدون طی مراحل قانونی، فروشگاه های متخلف را درجا پلمپ کرده و بنر تخلف را نصب کنند.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش کالاهای اساسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یادآور شد: مقتضی است همه همکاران، روسای ادارات، مراکز جهاد کشاورزی و مسئولین واحدهای مستقر در جهاد کشاورزی در امر بازرسی همکاری لازم را داشته باشند.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان