کد خبر: ۱۵۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام جمعه بخش خاوران تاکید کرد:

لزوم مدیریت بهینه آثار گردشگری، قدیمی و بافت تاریخی شهر خاوران

حجت الاسلام جعفری بر لزوم مدیریت بهینه آثار گردشگری ، قدیمی و بافت تاریخی شهر خاوران برای جذب بیشتر گردشگر تاکید کرد و افزود: باید با مدیریت درست آثار تاریخی و گردشگری را به مراکزی جهت جذب گردشگر تبدیل کرد تا با در آمد زایی هنگفتی که دارد اقتصاد شهر خاوران را سرو سامان دهد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین یوسف جعفری امام جمعه بخش خاوران شهرستان خفر در جمع خبرنگاران بر لزوم مدیریت بهینه آثار گردشگری ، قدیمی و بافت تاریخی شهر خاوران برای جذب بیشتر گردشگر تاکید کرد و افزود: باید با مدیریت درست آثار تاریخی و گردشگری را به مراکزی جهت جذب گردشگر تبدیل کرد تا با در آمدزایی هنگفتی که دارد اقتصاد شهر خاوران را سرو سامان دهد.

وی افزود:خاوران و راهگان با توجه به جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد اگر توجه مسئولین به آن معطوف گردد می تواند به راحتی از محرومیت خارج شود و رونق اقتصادی بر این شهر و بر این بخش سرازیر گردد

حجت الاسلام جعفری با تاکید بر ضرورت شناسایی و بهره برداری از پتانسیل‌های خوب گردشگری شهر خاوران تصریح کرد: خوشبختانه بخش خاوران و راهگان هم جزو بخش هایی است که جاذبه های گردشگری آن بسیار بالا است و باید از این موقعیت های ویژه استفاده مطلوب را به عمل آورد.

امام جمعه شهر خاوران با انتقاد از عدم مدیریت جاذبه های گردشگری بخش گفت: برخی آثار تاریخی و گردشگری بخش ما در استان بی نظیر است اما متاسفانه موقعیتهای درآمدزایی از طریق این جاذبه های گردشگری از دست رفته است.


وی با بیان اینکه متاسفانه فاصله داشتن با جاده اصلی از عللی است که توجهی به صنعت گردشگری شهر خاوران نشده است، اظهار کرد: همه زیرساخت های لازم جهت بهره برداری گردشگری از شهر خاوران وجود دارد و تنها نیاز به معرفی دارد تا مردم و گردشگران این ظرفیت ها و پتانسیل ها را بشناسند.

 جعفری در پایان گفت:: اگر برخی از این ابنیه تاریخی را سامان داده و بتوانیم با تبلیغات خوب آن را معرفی کنیم می توانند درآمد بالایی داشته و به رفع مشکل بیکاری جوانان کمک کنند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان