کد خبر: ۱۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد:

لزوم ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: با تلاش شود تا سطح کارایی و اثربخشی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها ارتقا پیدا کند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز در سرکشی از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم در نشست تشکیلاتی دانشجویان بسیجی حضور یافت و اظهار داشت: دشمن به دنبال برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال  مقابله با روحیه ضداستکباری جمهوری اسلامی، جلوگیری از الگوشدن ایران برای سایر کشورها و توقف حرکت نظام اسلامی به سمت تمدن نوین است افزود: آنها از نفوذ انقلاب اسلامی ترسیده و نگران هستند.

یوسفی، تحریم اقتصادی، ترویج و تبلیغ مصرف گرایی و اسراف، ترویج و فرهنگسازی روحیه تنوع طلبی و ایجاد فضای بدبینی و بی اعتمادی را از جمله تهدیدات و فتنه های اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: لازمه تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی، برطرف شدن ناامنی اقتصادی و تبدیل آن به امنیت اقتصادی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه در جمع رؤسای دانشگاه های جهرم حاضر شد و با تاکید بر استمرار فعالیت های تربیتی در دانشگاه ها گفت: باید تلاش کنیم تا سطح کارایی و اثربخشی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید بر آماده کردن جوانان برای حفظ نظام و دستاوردهای مقدس آن افزود: فرهنگ هر کشور، بستر اصلی حرکت عمومی آن کشور بوده و حرکت سیاسی و علمی آن نیز در بستر فرهنگی است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان