کد خبر: ۱۵۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
استاندارفارس:

حمل کالاهای اساسی بدون مجوز ممنوع است

ایمانیه گفت: برخورد جدی با کالاهای قاچاق سلامت محور با اولویت دارو، مکمل ها و تجهیزات پزشکی در سراسر استان فارس انجام خواهد گرفت.

به گزارش سرویس‌ اجتماعی شیرازه،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز در کمیسیون قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه تنها عرضه کننده دارو، داروخانه ها هستند، گفت: بازرسی از واحدهای صنفی بدون مجوز و دارای کالای قاچاق با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشدید خواهد شد.


وی با تاکید بر برخورد با لوازم خانگی بی کیفیت قاچاق، افزود: در لوازم خانگی باید بی کیفیت ها از صحنه خارج شوند و لوازم خانگی با کیفیت از مبادی ورودی قانونی کشور وارد شوند؛ بنابراین فعلا با ۵ قلم کالایی که تولیدی داخل وجود دارد، برخورد خواهد شد.


ایمانیه تصریح کرد:لوازم یدکی قاچاق با اولویت لاستیک، باتری و کمک فنر یکی از مباحث مطرح شده در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس بود و دکتر ایمانیه در ادامه با توجه به وجود لاستیک ایرانی با کیفیت در سطح بازار های استان دستور داد تا تشدید در برخورد با لاستیک قاچاق اعمال شود.


استاندار فارس همچنین به عرضه کنندگان لوازم یدکی کمک فنر نیز مهلت داد تا آخر شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت به تعیین تکلیف اجناس اقدام کنند و در موضوع باتری های خودروهای سبک سه ماه مهلت داده شد. 

در این جلسه با دستور نماینده عالی دولت در فارس مقرر شد بدون مجوز جهاد کشاورزی و صمت استان، هیچ گونه حمل کالای اساسی انجام نشود و نیروی انتظامی شدیداً با این موضوع برخورد کند.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان