کد خبر: ۱۵۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
نماینده ولی‌فقیه در فارس

بسترهای لازم اقتصادی باید در شیراز تقویت شود

آیت الله دژکام با بیان اینکه بسترهای لازم اقتصادی باید در شیراز تقویت شود، با تاکید بر تعاون خاطرنشان کرد: دست تنها صدا ندارد و باید به کمک هم بیاییم تا مسائل اقتصادی حل شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در فارس امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز  تصریح کرد:  تلاش شورای اسلامی و شهرداری شیراز در راستای زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری به مثابه گوشه‌ای از جهاد عظیم اقتصادی است که در سراسر کشور باید شکل گیرد.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم اقتصادی باید در شیراز تقویت شود، با تاکید بر تعاون خاطرنشان کرد: دست تنها صدا ندارد و باید به کمک هم بیاییم تا مسائل اقتصادی حل شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: برادری رقابت را از بین نمی‌برد بلکه رقابت را در چارچوب اخلاقی می‌آورد و اینکه رقیبان با هم به گونه‌ای رفتار کنند که تنها یکی در صحنه بماند به شکست و ناکامی می‌انجامد اما نتیجه اینکه رقابت در یک چارچوب اخلاقی برادرانه انجام شود، عزت برای همه برادران است.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: باید برادری به عنوان بستری برای فعالیت فرهنگی در تمدن نوین اسلامی لحاظ شود و رشد یاید.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه باید این ارتباط بین تمدن‌های مختلف بشری باشد و بدانیم برای حل مشکل خود چه کرده‌اند، گفت: آن‌گاه داشته‌های دینی و ملی را به میدان بیاوریم و بگوییم ما راه حل تازه تری ارائه می‌دهیم و این کار باید در عرصه فرهنگ شکل بگیرد و شیراز از این جهت می‌تواند برای همه کشور حرف داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم در پرتو میثاق‌نامه‌ای که در این همایش رونمایی شد، تعاون و برادری و همکاری را برای رونق بخشی به اقتصاد به نمایش بگذاریم و رقابت‌های نادرست را تبدیل به همیاری‌های ارزشمند کنیم و نتیجه هم رشد شیراز و ایران و ایرانی در عرصه اقتصاد و پیشرفت کشور باشد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان