کد خبر: ۱۵۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
همزمان با سالروز شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده سیدالشهدای مقاومت فارس در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز

طبق روال جلسات گذشته شورای اسلامی شهر شیراز، به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از خانواده‌های شهدای شیراز در جلسات صحن علنی تجلیل می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،طبق روال جلسات گذشته شورای اسلامی شهر شیراز، به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از خانواده‌های شهدای شیراز در جلسات صحن علنی تجلیل می شود. اعضای شورا در شصت و یکمین جلسه خود، و همزمان با سالروز شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری، از علیرضا اسکندری فرزند این شهید عزیز و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز به نمایندگی از خانوده شهید تجلیل کردند.

 یکم خرداد ماه سالروز شهادت شهید سردار حاج عبدالله اسکندی است. سردار شهید حاج عبدالله اسکندری هر چند رزمنده ای نام آور در جنگ تحمیلی بود، اما نام او وقتی سرزبان ها افتاد که به جمع مدافعین حرم پیوست و پیکر مطهرش پس از شهادت به دست گروه تروریستی «اجناد الشام» افتاد!

ابوجعفر نامی که از فرماندهان این گروه تروریستی بود سر از تن بی جانش جدا کرد و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر ساخت. البته طولی نکشید که وعده خدا محقق شد و با کشته شدن ابوجعفر به دست ارتش سوریه، این بار تصویر لاشه او بود که در معرض دید جهانیان قرار گرفت و دل همه دوستداران شهید را شاد کرد. 
 
 لازم به ذکر است پیکر مطهر شهید اسکندری سیدالشهدای مقاومت فارس به میهن برنگشته است و از یادبود این شهید در گلزار شهدای شیراز با حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان