کد خبر: ۱۵۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در فارس:

برجام صحنه امتحان است

آبت الله دژکام در مراسم سالروز شهادت سردار عبدالله اسکندری شهید مدافع حرم فارس، گفت:اکنون نیز در میدان امتحان هستیم و برجام صحنه امتحان است و صف شهدا از صف انسان هایی که تن به ذلت می‌دهند ، جدا است.
به گزارش سرویس  فرهنگی شیرازه ،آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در مراسم پاسداشت سردار شهید اسکندری با بیان اینکه خط مقدم همیشه در خرمشهر، فاو و سوریه نیست، گفت: اکنون نیز در میدان امتحان هستیم و برجام صحنه امتحان است و صف شهدا از صف انسان هایی که تن به ذلت می‌دهند ، جدا است.

 وی به شخصیت والای سردار شهید اسکندری اشاره کرد و گفت: پاداشی که شهید اسکندری از خدای متعال گرفته، بالاترین پاداش است.

دژکام ادامه داد: شهدا پای آرمان عزت اسلامی ایستادند و این روز‌ها نیز امتحانی سنگین برای ماست تا پای  ارزش‌های انقلاب اسلامی بمانیم و محکم از این ارزش‌ها دفاع کنیم .

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مجاهدین فی سبیل الله باید در عرصه اقتصادی هم فعال شوند، افزود: تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین عرصه مقاومت امروز ماست، زیرا اگر اشتغال ایجاد نکنیم، مشکلات اخلاقی جامعه را نمی‌توانیم حل کنیم.

 دژکام گفت: محرومیت زدایی، کار‌ی ساده نیست و کم کردن تورم با شعار و گفتگو ایجاد نمی‌شود بلکه باید تولید بر نیاز و مصرف ما فزونی بگیرد و ما مجبور نباشیم ذخایر ملی را بفروشیم.
در این همایش از تابلو نقاشی حاج عبدالله و هفتاد و دو شهید مدافع حرم استان فارس رونمایی شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان