کد خبر: ۱۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  خبرداد:

آتش سوزی چهار اتوبوس در گاراژ تعمیر خودرو و مصدومیت دو شهروند

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ازوقوع آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ نگه‌داری خودرو در بلوار ولایت خبر داد؛ این حادثه حریق چهار دستگاه اتوبوس و مصدوم شدن دو شهروند را به دنبال داشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اعلام خبر آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در بلوار ولایت در ساعت ۱۵:۴۱ امروز، با توجه به حساسیت حادثه آتش نشانان از پنج ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

محل حادثه یک گاراژ تعمیر اتوبوس های شهری و بین شهری بود که  یکی از اتوبوس ها در حین تعمیر دچار آتش سوزی شده و این حادثه علاوه بر سرایت شعله های آتش به سه اتوبوس همجوار منجر به سوختگی دو نفر از کارکنان گاراژ شده بود.

 آتش به سرعت در حال گسترش بود و با توجه به وجود حدود ۱۵ اتوبوس دیگر در محل و مجاورت این گاراژ با کارگاه تولید سبد و کارتن عدم کنترل به موقع حریق حادثه ای بزرگ را رقم می زد.

 آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، ضمن تحویل مصدومین به عوامل اورژانس با تلاش تیم های عملیاتی از پنج ایستگاه شعله های آتش کنترل و در نهایت حریق خاموش و از گسترش به اطراف جلوگیری شد.

 این عملیات پس از ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه پایان یافت.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان